Постинг
07.02.2011 22:25 -
Как да сложим Angel Eyes на E36: Обяснение със снимки
Автор: osgamer
Категория: Хоби
Прочетен: 7942 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 07.02.2011 22:27
Прочетен: 7942 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 07.02.2011 22:27
Тази тема първо я сложих в BMW форума, сега реших и тук :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Та, чудих се известно време и реших да си сложа "очички" на колата. Направих няколко снимки, та реших да ударя едно рамо на колегите, решили и те да го направят. Нямам снимки на свалянето на фара, извинявам се за което, а и описанието ще да е по-съкратено, за което още един път - извинете ме.
1: Ето какво да очаквате, като получите доставката
2: Фарът в оригинален вид:
Отгоре и отдолу има общо 4 метални "щипки"(виждате горните на снимката). Махате ги с минусова отвертка(примерно), не се притеснявайте - почти няма какво да счупите. Отстрани има още 4 пластмасови щипки. Процедирате по същия начин. След това разделяте фара на две части(става сравнително лесно, няма какво друго да го държи заедно).
3: Така, това е предната част на фара(на която ще лежат ангелските очи). Аз, лично, избрах да ги поставя пред стъклата, за да се виждат по-ясно. В този случай няма да имате нужда от щипките, които са за закрепяне върху задната половина на фара(рефлектора на дългите и горната част на лупата, ако сте с такава), а от лепило(за предпочитане тип "паста" или както там се казва, тоест - да не е течно, а слюзесто, да не потече ), както и безцветен силикон и пистолет за него(макар, че може и черен, оказа се, че няма значение), на обща стойност 4.90лв(без лепилото, имахме у нас) . Ринговете са добре подсилени(поне тези, които аз получих), но все пак внимавайте да не ги счупите!!!
Изрязвате стария силикон и разделяте стъклото от предната част на фара. Ако искате го миете, аз просто го забърсах .
Ако все пак сте решили да го сложите зад стъклата, то тогава се защипва на правата част на рефлектора, където завършва кръга:
Съвет: Желателно е да НЕ търкате рефлектора, освен ако нямате много фино парцалче(за очила, но от по-меките). Аз моето го загубих и ползвах едно друго. Резулатът беше, че остана мааалко замазано, макар и, като сложиш всичко на място, да няма НИКАКВА разлика, но все пак...
4: Слагате "окото" вътре във предната част на фара. В интерес на истината стои много добре, не мърда, не се лакатушка и т.н. Сложете го по-навътре, защото като сложите стъклото и то ще го натисне!!! След като сте го позиционирали го залепете от долната страна с лепило/силикон(внимавайте, сами знаете как може гадно се вижда на залепено стъкло, да не стане лошо. При мен всико мина добре).
5: Проблемът е, ако го сложите пред стъклото, че при слагането на самото стъкло кабелите ще се защипят. За да избегнете това вземете едно по-остро ножче и издълбайте съвсем малка вдлъбнатина в пластмасата(като на снимката по-долу), за да могат да минат кабелите безпроблемно.
6: Ето как изглеждаха при мен ринговете, когато ги поставих:
7: Време е да сглобим фара. Слагате първо стъклата, които стоят зад ринговете. Внимателно ги щраквате, за да не притиснете самите "очички". На мястото, където е имало силикон, нанасяте новия. Нанасяйте смело, после вземете една хартия, сгънете я и изравнете силикона така, че да запълни навсякъде, а и да изглежда по-добре! След това прекарайте кабелите така, че да не се виждат след като сглобите фара. За целта - кабелчетата на външния ринг(този, който е на лупата) може да ги прекарате от горния ъгъл на фара. Тоест - вижте на 3-та точка, снимка втора. Кабелът минава над металната част, държаща лещата(в горния ъгъл, както вече споменах, дано сте ме разбрали). Другия кабел(на вътрешното "око") минава точно противоположно на предния - по диагонал, пада се в долния ляв ъгъл на рефлектора. Така кабелите могат да излезнат точно зад "тапите", които покриват крушките. По същия начин - можете да издълбаете малки отворчета за кабелите на ринговете, които да влизат в модула за управление на "ангелските очи". Самият модул аз, лично, го вързах като габарит. Има и някои други методи(например към DRL-а на автомобила, ако имате такъв, но аз предпочетох по-простото решение). Модулът е с два кабела(при мен - черен(-) и червен(+)... ). Черния се връзва към кафевия кабел на габаритите, а червеният, респективно - към белия кабел. Ето и завършения фар:
8: След като сложите фаровете на мястото им(започна да се стъмва, та утре сутринта ще ги сложа) всичко трябва да светне нормално. При мен мина като по вода .
Ето и крайния резултат(фарът е само вързан към кабелите и не си личи ясно как всъщност седи):
9:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Та, чудих се известно време и реших да си сложа "очички" на колата. Направих няколко снимки, та реших да ударя едно рамо на колегите, решили и те да го направят. Нямам снимки на свалянето на фара, извинявам се за което, а и описанието ще да е по-съкратено, за което още един път - извинете ме.
1: Ето какво да очаквате, като получите доставката
2: Фарът в оригинален вид:
Отгоре и отдолу има общо 4 метални "щипки"(виждате горните на снимката). Махате ги с минусова отвертка(примерно), не се притеснявайте - почти няма какво да счупите. Отстрани има още 4 пластмасови щипки. Процедирате по същия начин. След това разделяте фара на две части(става сравнително лесно, няма какво друго да го държи заедно).
3: Така, това е предната част на фара(на която ще лежат ангелските очи). Аз, лично, избрах да ги поставя пред стъклата, за да се виждат по-ясно. В този случай няма да имате нужда от щипките, които са за закрепяне върху задната половина на фара(рефлектора на дългите и горната част на лупата, ако сте с такава), а от лепило(за предпочитане тип "паста" или както там се казва, тоест - да не е течно, а слюзесто, да не потече ), както и безцветен силикон и пистолет за него(макар, че може и черен, оказа се, че няма значение), на обща стойност 4.90лв(без лепилото, имахме у нас) . Ринговете са добре подсилени(поне тези, които аз получих), но все пак внимавайте да не ги счупите!!!
Изрязвате стария силикон и разделяте стъклото от предната част на фара. Ако искате го миете, аз просто го забърсах .
Ако все пак сте решили да го сложите зад стъклата, то тогава се защипва на правата част на рефлектора, където завършва кръга:
Съвет: Желателно е да НЕ търкате рефлектора, освен ако нямате много фино парцалче(за очила, но от по-меките). Аз моето го загубих и ползвах едно друго. Резулатът беше, че остана мааалко замазано, макар и, като сложиш всичко на място, да няма НИКАКВА разлика, но все пак...
4: Слагате "окото" вътре във предната част на фара. В интерес на истината стои много добре, не мърда, не се лакатушка и т.н. Сложете го по-навътре, защото като сложите стъклото и то ще го натисне!!! След като сте го позиционирали го залепете от долната страна с лепило/силикон(внимавайте, сами знаете как може гадно се вижда на залепено стъкло, да не стане лошо. При мен всико мина добре).
5: Проблемът е, ако го сложите пред стъклото, че при слагането на самото стъкло кабелите ще се защипят. За да избегнете това вземете едно по-остро ножче и издълбайте съвсем малка вдлъбнатина в пластмасата(като на снимката по-долу), за да могат да минат кабелите безпроблемно.
6: Ето как изглеждаха при мен ринговете, когато ги поставих:
7: Време е да сглобим фара. Слагате първо стъклата, които стоят зад ринговете. Внимателно ги щраквате, за да не притиснете самите "очички". На мястото, където е имало силикон, нанасяте новия. Нанасяйте смело, после вземете една хартия, сгънете я и изравнете силикона така, че да запълни навсякъде, а и да изглежда по-добре! След това прекарайте кабелите така, че да не се виждат след като сглобите фара. За целта - кабелчетата на външния ринг(този, който е на лупата) може да ги прекарате от горния ъгъл на фара. Тоест - вижте на 3-та точка, снимка втора. Кабелът минава над металната част, държаща лещата(в горния ъгъл, както вече споменах, дано сте ме разбрали). Другия кабел(на вътрешното "око") минава точно противоположно на предния - по диагонал, пада се в долния ляв ъгъл на рефлектора. Така кабелите могат да излезнат точно зад "тапите", които покриват крушките. По същия начин - можете да издълбаете малки отворчета за кабелите на ринговете, които да влизат в модула за управление на "ангелските очи". Самият модул аз, лично, го вързах като габарит. Има и някои други методи(например към DRL-а на автомобила, ако имате такъв, но аз предпочетох по-простото решение). Модулът е с два кабела(при мен - черен(-) и червен(+)... ). Черния се връзва към кафевия кабел на габаритите, а червеният, респективно - към белия кабел. Ето и завършения фар:
8: След като сложите фаровете на мястото им(започна да се стъмва, та утре сутринта ще ги сложа) всичко трябва да светне нормално. При мен мина като по вода .
Ето и крайния резултат(фарът е само вързан към кабелите и не си личи ясно как всъщност седи):
9:
Разгледайте моделите ни във Facebook.
G-Power даде 820 к.с. на старото BMW M5 ...
Суперикономичната Серия 3 на BMW
G-Power даде 820 к.с. на старото BMW M5 ...
Суперикономичната Серия 3 на BMW
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.