Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2009 17:55 - Call of Duty: Modern Warfare 2 - нещо страхотно
Автор: osgamer Категория: Технологии   
Прочетен: 1921 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2010 08:48


image
Играта, която ме накара да си кажа: "Уау" още при първото зареждане на ниво. С графиката, геймплея, динамичността, физиката и, най-вече, невероятната оптимизация, CoD: MW2 смятам, че е една от най-добрите игри от жанра FPS за тази година.

Машината ми:

Video: Palit GTX 260 896MB
CPU: AMD Phenom 9500
RAM: 4GB DDR2 800MHz
HDD: 1x40GB, 1x160GB & 1x500GB
image
Играта, която ме накара да си кажа: "Уау" още при първото зареждане на ниво. Може би за пръв път виждам игра с такава графика, която да върви така гладко с непроменящи се FPS през около 90% от играта. Графичният Engine е IW 4.0(докато на CoD: MW беше само с наименованието "IW engine").

Действието се развива пет години след историята в CoD: Modern Warfare. Както и при другите игри от поредицата, тази също има няколко(пет, в случая) персонажа с които играете. Този път най-много мисии ще изпълнявате в ролята на сержант Гари Андерсън, по прякор Roach(хлебарката) от 141-ви отряд. Към края ще можете да играете и с Мак Тавиш, по прякор"Soap"(сапун), който вече се е издигнал до ранк "капитан" на военно въздушните сили.
image

Ще имате възможността да се сражавате в Афганистан, Рио де Женейро, Вашингтон, Сиберия и, ако не се лъжа, на летище в Русия(като тази мисия можете да я прескочите, ако пожелаете в самото начало на играта, заради бруталността си. Лично аз не видях нищо невиждано, но явно разработчиците от Infinity Ward са преценили, че някой може да се засегне), като всяко едно от тези места ще Ви предостави невероятни изживявания(на мен лично най-много ми харесаха сцените в Сибирия с моторната шейна и Рио де Женейро с невероятната си гледка).

Естествено имате сравнително голям избор от оръжия(дори и щит), като едни от добре познатите ни са AK47 и M16, както и гранати. Контролите са присъщи на поредицата - лесни, удобни и малко. Аудиото също е на високо ниво, макар и на мен точно това да не ми прави голямо впечатление :) .

На кратко - играта предлага много интересна история, невероятна графика и спиращ дъха геймплей, като разработчиците са дали всичко от себе си, за да направят Call of Duty: Modern Warfare 2 една наистина невероятна(ако не и неповторима) част от добре познатата ни поредица.

Минимални системни изисквания: 

OS: Windows XP / Vista
CPU: AMD 64 3200+ или Intel Pentium 4 3.0GHz
Video: nVidia GeForce 6600GT или ATI Radeon 1600XT
RAM: 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista)
HDD: 16 GB free hard drive space.





Тагове:   Modern,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. mitternacht - врътнах я преди 4-5 дни
19.11.2009 18:00
иииииии какво да кажа- без коментар :) мноу добра! :))) МНОУ ДОБРА!!!!! Ей такива игри ако се правеха за ВСВ ехееееее.......
Графиката- УАААААААУУУ, изискванията не са толкова космически, макар явно ти да имаш геймърски комп.Абе, много добра игра.Пък и къде ще видиш почти да нюкнат Вашингтон или пък Белия дом окупиран :) хехехе
цитирай
2. osgamer - Напълно съм съгласен с теб :).
19.11.2009 18:03
Напълно съм съгласен с теб :) .
цитирай
3. mitternacht - бай дъ уей
19.11.2009 18:04
колко може да струва подобен комп като твоя сега?
цитирай
4. osgamer - Приятел, идея си нямам :). Аз сам си ...
19.11.2009 18:18
Приятел, идея си нямам :) . Аз сам си сглабям машините от 8 години някъде и то на етапи - каквото ми дотрябва :) . Видеото в момента е около 300-340 лева(зависи от подфирмата производител), харда е 80 лева, рамта отдавна не я следя и ще те излъжа, дъното миналата година беше 360 лева(дъното е доста важно, не се задоволявайте с евтини дъна от които после ще съжалявате), процесорът сега е 3 пъти по-евтин от преди(120 лева някъде) но не е кон и вол общата цена :) ... без монитор и кутия можеш и с 500 лева да минеш, но НИКОГА не прави компромиси - разучи добре пазара и характеристиките на частите, които ще си взимаш :) .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: osgamer
Категория: Технологии
Прочетен: 150263
Постинги: 41
Коментари: 12
Гласове: 34
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031