Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2012 10:59 - Първи впечатления от Samsung Galaxy S III
Автор: osgamer Категория: Технологии   
Прочетен: 3073 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.09.2012 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Samsung Galaxy S III

image
Понеже досегашният ми телефон беше китайска реплика на Xperia Arc S и всеки ден се рестартираше поне по 10 пъти реших, че е крайно време да си взема нещо, което ще ми върши работа и няма да се изключва, докато водя разговори.

Понеже много харесвам операционната система Android, а и съм написал няколко приложения за нея, задължително исках и следващият ми телефон да е с Android.

След известни консултации с приятели, които също са вътре в сферата на технологиите, се спрях на Galaxy S3.
  image
*Тук вече е на 1 ден
Първи впечатления

Телефонът го поръчах от gsmonline.bg.
Оказаха се изключително коректни спрямо клиентите си - телефонът беше при мен на следващия ден и е с гаранция от 2 години - точно както пишеше в сайта им (звънях преди тях на други магазин и там нямаха, а и цена не успяха да ми кажат).

Първо и най-важно - понеже не бях обърнал внимание, телефонът е с Micro Sim карта. От Vivatel Ви дават такава безплатно, а услугата в Mtel е около 19 лева, ако не се лъжа.

Още с включването ще забележете гладката работа на самия телефон при смяната на екрани, работата с приложения и, че четириядреният
процесор ARM Cortex-A9 си върши идеално работата когато стане дума за игри. Пробвах GTA 3 и вървеше абсолютно идеално. Предполагам, че голяма част от вас помнят колко тежка беше като излезе и как едвам вървеше на компютрите ни (поне на моя :) ).

Едно от нещата, на които много държа, е GPS-ът. На старият ми телефон се свързваше винаги по 15 минути (понякога и повече) със спътниците и (дори когато съм вън), ако не се рестартира, то ще изгуби връзка почти веднага. При Galaxy-то го няма този проблем (то оставаше и да го има), а още при пускането отне по-малко от 10 секунди, за да се свърже и бях на закрито. Просто перфектно.
Съвет: Както вече споменах телефонът е с Micro Sim, а може би Вашият телефон да е със стандартна Sim карта. Идва въпросът: "Как да си прехвърлим контактите?". Да, повечето телефони с Android имат опция за backup и export на контактите в картата с памет, но китайчето ми нямаше точно тази опция. Можете да използвате програмата MobileGo за Android, за да си качите всичко от стария телефон с Android на новия. Лесна, полезна и безплатна :) .

Заключение

Телефонът определено си заслужава парите и няма да Ви разочарова. Изключително бърз, изключително стабилен и с великолепен дисплей. Нямам какво повече да кажа за него :) .    Ако имате въпроси не се притеснявайте да ме питате, ще се опитам да Ви отговоря бързо и точно :) .

  Тагове:

Samsung, Galaxy, Android, android application development, software, Android Market, Samsung Galaxy, android apps, galaxy s3, Galaxy S III, Samsung Galaxy S III, flashlight android, flashlight android app, android app, samsung galaxy s 3, samsung galaxy s3



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: osgamer
Категория: Технологии
Прочетен: 151271
Постинги: 41
Коментари: 12
Гласове: 34
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930